CESTA KOLEM SVĚTA 11.-13.10.2019

Cesta kolem světa!

V pátek odpoledne jsme se sešli u klubovny, nasedli do autobusu a vyrazili směr Kroměříž.
Ubytovali se v klubovně a začal tematický program k naší Cestě kolem světa. V první hře jsme se stali dopravními společnostmi a naším úkolem bylo dopravit jednotlivé zboží z jedné země do druhé.
Touto hrou jsme se rozdělili do jednotlivých družinek. Našim dalším úkolem bylo pomocí atlasů vytvořit informační plakátek o jednotlivých zemích.

Ještě než jsme šli spát jsme si pustili film Cesta kolem světa za 80 dní.

Sobotní ráno jsme zahájili rozcvičkou v podobě jógové sestavy „Pozdrav slunci“, snídaní a strategickou hrou v ulicích.

Po svačině jsme vyrazili na velkou úkolovou hru po městě Kroměříž, kdy bylo naším úkolem navštívit co nejvíce památek, vyfotit se s co nejvíce cizími lidmi nebo navštívit místní sportovní letiště.
Na oběd byla zeleninová polévka a špagety, po kterých jsme si náležitě odpočali v krátkém poledním klidu.
Po něm jsme vyrazili na výšlap na místní vyhlídku Barbořina, kde jsme se pokochali nejen pohledem na město, ale také zde byly Surikaty přešátkovány ze světlušek na právoplatné skautky.

Vydali jsme se zpátky do klubovny, kde jsme začali chystat velký programový blok „Poznávání světa“. Tento program spočíval v tom, že rozdělené týmy přichystaly jednotlivá stanoviště představující různé země.

Ve Francii jsme si vyzkoušeli rozpoznávání sýrů, na Islandu jsme zinscenovali výbuch sopky, v Česku si zatančili polku, v Číně navštívili čajovnu… Poté jsme měli ještě večerní program s vláčky a šli jsme spát.

V neděli jsme se probudili do krásného slunečného dne a zahájili ho ranním během kolem bloku, po snídani si zahráli pár her, následně vyrobili podzimně laděné rámečky na fotky a svícínky.

Nakonec jsme pečlivě uklidili celou klubovnu a vyrazili zpět domů.

Nejúspěšnější družina pak získala Certifikát o procestování celého světa od naší cestovní kanceláře ŠmerTravel! – Pema, Hanče, Ptáček, Marťa a Mara ….

Všichni cestovatelé: Austrálie – Balvánek, Davča, Margotka, Baltík, Palmička; Brazílie – Pema, Hanče, Ptáček, Marťa a Mara; Finsko – Plamínek, Venďa, Makak, Gluky, Kapybara, Štěp; Kuba – Michal, Emma, Jarda, Bob, Mimoň; Rumunsko – Tomík, Jestřábka, Honzík, Terka, Vikipírko; Švýcarsko: Hanka, Turbínek, Lachy, Šíma, Šíp, Naty

Více fotek najdete zde → https://detiprirody.rajce.idnes.cz/Cesta_kolem_sveta_-_11.-_13.10.2019/

Tento záznam byl publikován v KRONIKA . Uložit odkaz do záložek.